Förlåt, jag var tvungen

1.Tre namn jag lyssnar till:
Fittens, Mikka, Prinsessan

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min humor. . . den är oslagbar.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Mitt humör

4. Detta är jag rädd för:
Ensamhet. Inte nu, men i framtiden

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
nya kläder, smycken och lön

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Spela poker, dyka, hoppa höjdhopp

7. Detta tycker jag om att göra:
Festa, skratta, leka, Elfsborg och hästar

8. Detta vill jag göra just nu:
Hälsa på älskade Själsyster i Töreboda

9. Bästa känslan:
Vänskap

10. Värsta känslan:
Ångest

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Ha massa muskler och vara redigt jävla kåt av sig.

12. Är jag kär just nu?:
Nesh.

13. Jag vill gifta mig:
Nej. . Eller kanske.  Eller ffs jag ska ju gifta mig med Dennis :)

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Adoptera, bo i Afrika, hjälpa fattiga, ge ut en bok, vinna pengar mm.

15. Min käraste ägodel:
Mina rosa Converse <3

16. Något jag vill ha i present:
Brev och pengar

17. Detta har jag på mig just nu:
Klänning från Gina

18. Favoritkläder:
Klänning

19. Favoritdjur:
heeeest <3

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Jag lyssnar på allt från Lisa Ekdahl till Marilyn Manson

21. Favoritlåt just nu:
Blink - I'm Lost Without You


22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Inget slår tyska tillsammans med Sanja<3. Historian på tisdagar mellan 14.45-16.15 är tråkigare än tråkigast.

23. Stjärntecken:
Oxe


24. En bok jag älskar:
Berny Pålsson - Vingklippt ängel

25. Tre filmer jag älskar:
Naked mile, Big mama och Tjenare kungen

26. Tv-program jag gillar:
Du är vad du äter och Top modell

27. favorit parfym
Dolce and Gabbana - The one

28. Detta äter jag gärna:
kyckling

29. Dricker helst:
öl

30. Favoritgodis:
Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Bulgarien


32. Färg på mina ögon:
Svarta

33. Min längd:
175

34. Jag tror på:
Mig själv

35. Jag spelar:
inte.

36. Person jag beundrar:
Själsyster

37. Så här bor jag:
Lägenhet på Norrmalm med mammsy

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Who cares?

39. Det här tänder mig:
Mini!!!!

40. Det här gör mig avtänd:
Den osm lyckas med det är fan inte dålig

41. Favoritfärg:
Rosa

42. Favoritcitat:


43. En hemlighet jag vet:
En hemlighet är en hemlighet

44. Bästa present jag fått:
Pengar & datorn av farfar

45. Senast köpta skiva:
Winnerbäck - Vatten under broarna

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
My boobs

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Ryggen

48. Udda förmåga/egenskap:
Kan göra smackljud högre och längre än någon annan.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En spindel

50. Vad lyssnar du på just nu?:
I miss you - Blink 182


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?:
Jobbat som en galning, tränat, suttit i en massagestol. . .det var inte skönt.

52. Var är dina föräldrar födda?:
Borås. . . tror jag?!

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
Ett musikprogram

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Royal Thai R.I.P

55. När badade du i en pool senast?:
I Turkiet, förra året.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:
Nej. Tack Gode Gud.

57. Hur många barn vill du ha?:
1-2-3-4-5 ? Vi får se.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?:
Ingen aning.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
Mijöpartiet of course.

60. Vad har du för TV-kanaler?:
De vanliga såklart, ingen jävla box här inte.

61. Har du åkt moped någon gång?:
Eh. Jag har en moped. Svamp-Bob heter han/hon.

62. Har du busringt någon gång?:
Givetvis, det är humor på hög nivå.

63. Har du fått felparkeringsböter?:
Eftersom jag intehar något körkort så blir det svårt. Men snart så.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
Klart jag kan, här bangar man inte vettu.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
Turkiet. .. Snart Kenya :)

66. Har du en egen trädgård?:
Nej. Lika bra det.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?:
Jag hatar tecknat, har alltid gjort det och kommer alltid att göra det.

68. Kan du alla orden i nationalsången?:
Nej. Ser ingen mening med att kunna texten heller.

69. Badkar eller duschkabin?:
Badkar.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Farväl Falkenber. . .. eller inte!


71. Favoritpizza?:
Kebabpizza med sallad

72. Chips eller popcorn?:
Det spelar ingen roll. . . glupsk u know.

73. Vilken färg på läppstift använder du?:
använder inte sånt

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
Självklart. Har inte alla det?!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
Nej, men jag borde ;)

76. Apelsin- eller äppeljuice?:
Same shit different names.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
Liza & Julia. . Jag år Mc Donalds, Liza & julia åt Burger King

78. Favoritchoklad?:
Allt går ner utan större bekymmer

79. När röstade du senast?:
???

80. När åt du en hemodlad tomat sist?:
å den tiden då mommo och moffa lyckades få tomater dvs väldigt många år sedan.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
Hm, ja. Från treatlon i 9:an. Nästbästa tjejen på skolan och kom 5:a totalt.

82. Är du bra på matlagning?:
Hallå, jag jobbar i ett kök. Klart jag är bra.. . typ kung. Eller hur Josse?

83. Klarar du att tanka själv?:
Självklart

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
Nej. . borde jag?

85. Pepsi eller Coca Cola?:
Pepsi max

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?:
Uniform kanske är att ta i, men jag tvingas att glida runt i kockkläder på jobbet.Men det är rätt hett.

87. Vad var det senaste du handlade?:
Cosmopolitan. . för en timma sedan.

88. Har du kräkts offentligt?:
Yes. Inte en, två eller tre gånger här snackar vi om en dålig vana.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?:
Mångamiljadär, jag tror inte på kärlek.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej.

91. Har du ringt något betalnummer?:
Heta linjen. . . Okej, det var länge sedan:P

92. Kan man vara vän med sitt ex?:
Det beror på vad för slags vän. . . kk skulle nog gå bra.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
Niina när hon bröt benet förra året.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
Klart jag hade jag hade ju ffs afro.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
Säg nått hej. Men jag skulle vilja ha: "Om ni ringer från Borås Ridhus så behöver ni inte lämna något meddelande för Mikkaela lyssnar inte av dem ändå och nej om hon inte svarar så kan/ vill hon faktiskt inte jobba".

96. Vad har du i din väska?:
Det borde J-j svara på. Han säger alltid att mina väska är askalas rolig att rota i. han har hittat allt från kondomer till cigaretter. trots att jag aldrig har rökt (A)

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Fråga Mini. . . hon vet.

98. Vad är du tacksam för idag?:
Att jag har världens finaste vänner

99. Var hittade du den här listan?:
Elins bilddagbok

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Den som inte orkar.


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Ne men guud vilken trevlig person man hittat härå, fan va kul!... :)

2007-07-03 @ 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0