"Hej vi är 20+ och kastar flaskor"

Idag var jag med om något nytt under matchen,
"någon" försökte kasta flaskor och en snusdosa på mig.
Det tyckte jag var kul. . det är inte varje dag man möter så omogna människor.
Om folk inte har något bättre för sig än att kasta grejer så gärna för min del.
Jag ser det nästan som något positivt, tänk att människor slösar ut sin
tid med att försöka träffa mig av alla de tusentals personer som också befinner sig på arenan.

Alla har alltid sagt att jag är en stark människa, tar nigen skit.
Det är då jag insåg att jag hade lyckats med mitt skådespeleri.
Men det är nya tider nu. Jag är en jävligt stark människa!

Kasta ni era flaskor. Fortsätt hata, gör det.
Men jag kan ingen annat än att ställa mig frågan
hur orkar människor lägga ner så mycket tid och kraft på att hata andra?
Då kan man inte ha ett speciellt roligt liv.
Jag lider med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0