Hon låter mig vara Mikkaela

Jag har precis kommit innanför dörren, idag var det
dags för  Champions League kval   för mig, Wannabe-Lasse, Joline och Robin.
Vi satt på första parkett. . . bara för att vi är Very Important Persons.
Givetvis hade jag lika kul som man alltid har när man umgås med Kim.
Dock skämdes jag lite när hon började snacka med en Linfieldspelare. . .
"heeeeellllooooo!!!!!". Han hejade inte tillbaks. Sedan försökte vi även fånga fotografernas uppmärksamhet.
Det gick inte heller något vidare men sedan märkte vi att en fotograf satt nedanför oss,
han ville givetvis undersöka om vi hade trosor på oss.
Det är väl så när man är stjärnor.

Men som alltid så är det någon som ska förstöra stämningen,
jag & Kim ställde oss upp under tilläggs minuterna för att stödja laget.
Då ska givetvis en surgubbe bakom oss börja: "eeh, tjer sätt er ner. Det är förbjudet att stå".
Då blev jag & Kim sura och beskyllde gubben och de övriga på sittplats för att vara tråkiga och lata.
Vips så ställde sig alla upp.
Eh, var det inte förbjudet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0