Jon, ladda din kanon!

"Jon Jönsson är IF Elfsborgs dyraste spelare någonsin som lämnar klubben för utlandet. Han är även den dyraste försvarsspelare som lämnar Sverige - någonsin!" Citat: www.elfsborg.se

Pengar hit & pengar dit.
Vi behöver inte pengar. Vi behöver Jon.

Har precis varit hemma hos världens bästa Wannabe-Lasse
och sett Halmstad spöa skiten ur Elfsborg. . .
Då var vi tillbaks på ruta ett igen. Lika darrigt som innen Jon & Kejsaren värvades.
Är det så här det kommer se ut?
Sedan har vi Matte Svensson, som jag personligen gillar.
Men undra om han inte är allsvenskans långsamaste spelare. . .
När bollen var i straffområdet kom Matte joggandes från mittfältet.

Hade hur som helst jävligt roligt med Kim, vi kan verkligen skoja till det
trots att elfsborg ligger under med 0-3. Innan matchen så diskuterade vi Dusan.
Skrattade åt att han aldrig blev något. Det fick vi minsan äta upp. 93 minuter handlade nästan enbart om Dusan.
Eller som Ishi sa, Duschen.

Fan var bra Martin Andersson är,
vi behöver verkligen ingen ny mittback.
Inse ironin.
Både Kim & jag blev chockerade att han faktiskt stod upp hela matchen.
Men å andra sidan lär han väl skada sig på träningen i morgon. . .

Men en sak som verkligen förgyllde kvällen
var att Wiland gjorde mål. Tyvärr självmål.
Men ett mål är alltid ett mål. 
 Jag & Kim (okej, mest jag)
vrålade över hela Kristineberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0