Jon vår kanon stack till Toulouse

Bara för att jag & Wannabe-Lasse är klockrena.
Haglund om varför han väljer att inte spela Jon:
"Han får svårt att fokusera på matchen och har säkert Toulouse i tankarna".
Jag & Kim under matchen:
Eeeh, nu måste det ha blivit något missförstånd.
Tror alla spelare att de ska till Toulouse:S?

 
Jon Jon Jon
han var vå kanon.
Han stack till Toulouse
. . . och han tog guldet med sig.


Jag vet, nu är jag kanske lite för negativ.
Men Jon har varit så otroligt bra,
för en gångs skull greps man inte av panik när bollen
närmade sig försvaret.
Det var verkligen en trygghet.
Vem ska ersätta honom?
Jag har faktiskt ingen aning, utan det sköter nog Haglund & Andreasson väldigt bra själva.
Men jag säger om. Om de har räknat med att Martin Andersson ska ersätta Jon.
Då kommer det inte sluta bra.
Martin är en bra spelare. Eller hade nog i allafall varit riktigt bra
om han inte blev skadad varannan match han spelade.
Sedan har vi ju M. Falk Ohlander, som spelar i . . . B-laget?
Vår förre kapten och mittback Johan Sjöberg blev ju tidigare i veckan
utlånad till Norge. . . Så vad gör vi om Martin blir skadad?
Kanske flytta in Floren och ha Karlsson på kanten?
Hm.

Jag hoppas Andreasson har något lurt på gång.
Något stort, nytt och tryggt.
En ny Jon Jönsson.
Hoppas jag har rätt.

Kommentarer
Postat av: Jolin

För alla gulsvarta hjärtans skull hoppas jag också att du har rätt, Mikkaela.

2007-07-05 @ 23:49:07
URL: http://jolinm.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0