Matvraket är i full gång

Igår var jag ledig från fängelset.. . eh, jag menade jobbet.
Same shit different names. Bara 17 dagar kvar att slav,
sedan kommer jag aldrig mer under hela min livstid att jobba i ett kök.
Verkligen aldrig.

Åkte och lunchade hos mommo och moffa igår, träffade Emrik och moster.
Jag var på ett jävligt dåligt humör så var inte till något vidare sällskap.
Resten av dagen satt jag hemma och surade. . .

Blev i allafall bärs och flöt med roliga Erika på kvällen,  vilket alltid får mig på utmärkt humör.
Med en vidrig andedräkt och överfylld magsäck träffade jag Cp-gänget (Liza, Camilla och Julia)
vi drog en fika på Bakgården vilket givetvis var trevligt (När man redan är proppmätt så borde man kanske fika med en dricka eller något litet. Men inte jag. Jag tar Äppelpaj med Vaniljsås. . . )
Jag mer eller mindre rullade ut från Bakgården
Aldrig tidigare har jag varit så mätt

. . . och jag tänker definitivt aldrig bli det igen. Inte fått sova en blund i natt på grund av att jag mådde så illa.
05.10 fick jag nog och gick ut och promenerade i stället. Hurtigt tänker ni men i ärlighetens namn var det enbart för att lätta samvetet.

Här och häpna, det gick hyffsat på jobbet idag.
Jag har varken bränt mig elelr salgit sönder något,
vilket troligen beror på att jag har jobbat med råvarorna.

Nu närmast väntar powerwalk tillsammans med Carro.


image181
Emrik & moffa
image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0