Men shit det är ju typ jag

Har gråtit efter ett besök hos frisören?
M, jag är höröm och efter fyra timmars slit
med att få håret rakpermanentat pallade jag inte mer.

Har sett någon dö?
Min kanin Lady som jag fick i förtidig julklapp
tyvärr hann hon dö innan Julafton.
Sedan hade jag två fiskar, Petronella och vad den andra nu hette
de hittade jag i akvariet. Med närmare eftertanke så borde jag nog inte ha djur.

Cyklat utan händer?
M, det ledde till att jag trillade och skrapade upp båda knäna.

Tycker att sommaren borde komma nu?
Nej ffs, jag ska ju till Afrika där ska det vara sommar,
inte här.


Hatar kärlek?
Förra veckan hade jag svarat ja,
men nu blir det nej.


Har flugit i en luftballong?
Nej . .


Har åkt pulka?
Självklart, det slutade med
en stukad fot och arm.
Sedan dess har jag aldrig mer satt mig i en pulka.

Har haft bamseplåster på mer än tre tår samtidigt?
Ja. Okej, jag var liten och gillade Bamse
och låtsades att jag hade slagit i tårna.


Är höjdrädd?
Bara om inte Sanja är med


Hoppat i en vattenpöl?
Självklart!!


Viskat i någons öra?
Vilken jävla dum fråga.
hade förstått om det stod viskat i någons näsa.


Hamnat på sjukhus?
Jag var 15 år och sönderstressad.


Har virkat?
Virkar gör kärringar. . .inte jag.


Bakat sockerkaka?
Jag hade MVG i hemkunskap
klart som fan jag bakat Sockerkaka.


Är kär i någon?
Den dagen, den sorgen.


Velat dö?
Ey, det är mig vi snackar om.
Jag är ju mer eller mindre heltidsdeprimerad


Känt dig som ett as?
Nej, jag har faktiskt aldrig känt mig som ett dött djur.


Lyssnat på samma låt en hel natt?
Ja. Givetvis Beskyddaren med Kent
 
Har vunnit i vattenkrig?
Det var sommaren 2004 jag & Bamse jobbade i stallet.
Jag vann inte bara i vattenkrig utan även pizzasalladskrig.


Varit svartsjuk?
Never.


Har hostat blod?
nej, men spytt.


Tycker om kladdkaka?
Älskar vore ett bättre ord.


Har ätit middag med någon du tycker om?
M, senast igår


Tror på det övernaturliga?
-


Har hatat dina föräldrar?
Jag hatar inte, jag älskar.


Ätit jättemycket och sedan spytt?
Nej, aldrig utav mat. Min magsäck är jävligt stor.


Har hatat din kropp och ditt utseende?
Nej och om jag skulle gjort det
hade jag gjort något åt det istället för klagat.


Har spelat gitarr?
Det tog mig 6 månader att lära mig spela första
versen på Smoke on the water. . . Lysande karriär!

Sjunger/sjungit i duschen?
Alltid.

Skrikit dig hes av panik?
Det händer åtminstonde en gång i månaden


Har varit med om en katastrof?
Ingen naturkatastrof men idag tog maten på jobbet slut.


Har vibrerat av nervositet?
M. Jag är ett psykbarn


Har skrattat så du grät?
Senast åt Sara i fredags annars händer
det väldigt ofta när man umgås med Dennis & Sanja.


Hatat hela världen?
Varje gång Fröken Ångest är på besök


Tycker att pengar är viktigare än nåt annat?
Pengar är mycket men ord är allt.


Har ett smeknamn?
Fittens Mikka Prinsessan, Hey, that´s me :)


Somnat på golvet?
Somnat och somnat. .. däckat.


Kastat dig framför ett fordon?
M. jag var ung och dum.


Ramlat och skrikit av smärta?
Jag var knappt fem år och jag bröt
armen när jag spionerade bakom ett träd.


Skrapat upp knäna?
m, så går det när man cyklar utan händer.


Har en själsfrände?
Oja. Själsyster.


Tycker att krig är idiotiskt?
krig är inte idiotiskt, det är så mycket värre än så.


Hållit om en ko?
Nej jag är korädd.


Varit så full att du inte kunnat gå?
Ja. Senast förra fredagen.


Har slagit till någon så att personen tappade andan?
Nej slåss gör töntar.


Har sprungit en mil utan uppehåll?
En gång i tiden var jag faktiskt i toppform.


Har skrattat så att du kissat på dig?
Det händer med jämna mellanrum.


Gillar att städa?
Städning är inte något för mig,
det får mamma sköta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0