Ullared, here we come!

Gårkvällen som skulle spenderas med en afterwork tillsammans med Madde & Sara
blev istället sex och jag höll på att svimma när notan kom.
Madde & Sara skämdes över mig, alltså lyckades jag precis som vanligt skämma ut mig.
Sara lyckades spilla ut Maddes öl, men det var på grund av att hon var så hm. . . stressad?
Trevligt kväll hur som helst.

Madde & Sara begav sig hemåt vid 21:30 och jag gick till Erikas jobb
och snackade lite skit med henne. Passade även på att sno lite godis.
Fan vad jag diggar Erika, hon är väldigt lik mig faktiskt. Vi tänker på samma sätt
och hon är en jävel på att supa. Det var som igår jag ringde henne vid 20-tiden
"Tja, vi ska till Halmstad och supa i morgon samt kolla på Elfsborg".
Erika: "Halmstad? Klart som fan vi ska till Halmstad".
Sedan fanns det ju tyvärr inga biljetter kvar vilket kanske var lika bra
med tanke på resultatet.

Dennis hämtade mig strax efter 22 på Erikas jobb sedan bar det av hem till mig. . .
06:00 ringde klockan i morses, MOT ULLARED! Om sanningen ska fram så var vi så trötta.
Okej, jag var så trött att jag inte orkade lämna sängen innan halv 7 vilket ledde till att
vi blev försenade. . . som vanligt. Hämtade upp Lisa och Moisander i stan och efter det Sara.
Sedan bar det av!

Hur tidigt vi än åker så lyckas alltid massa andra komma före oss.
När vi väl kom in i Gekås så försvann Moisander, precis som vanligt.
Hittade som vanligt lite grejer bland annat en resväska, men den var inte tillräckligt fin för mig.
"Jag vill inte resa i den". Det skrattade Dennis halva dagen åt.
Klart jag vet att jag inte behöver resa i den, men jag vill ha en fin, dyr väska
och göra ett rikt intryck. Jag måste ju sm sagt leva upp till mitt rykte. . .

Hemresan var som vanligt fylld av väldigt mycket sång och skratt.
Ni alla är jävligt goa människor.
Kommer sakna er så in i helvete.
Till och med dig Moisander,
trots att du ofta går mig på nerverna. . .

Kommentarer
Postat av: Erika

Hehe ;P Japp.. men vafan, vem tackar nej till att supa me dig? du e ju så jävla otrolig på de.. men du kom inte me mig i helgen när jag fyllde 18 din skit... ;P Hade ju världens fest... =)

2007-07-09 @ 12:35:10
URL: http://lillaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0