Are you afraid of being alone? Cause I am, I'm lost without you

http://www.youtube.com/watch?v=VJ7lMcNnFCI

Helt klart den bästa låten på länge. Det finns väldigt få låtar som berör mig på djupet,
men denna lyckades. Och för första gången i mitt liv vågar jag erkänna för mig själv
att jag är rädd för ensamhet. Inte nu. Men jag är rädd för att vara ensam i framtiden.
Om några år kommer mina vänner gifta sig, skaffa barn och allt det där.
Men mitt liv kommer inte se ut så. Jag vet det. Och det skrämmer mig.

Ni kanske undrar hur jag kan veta det.
Men jag känner mig själv.
Jag litar inte på andra människor, inte ens på mina föräldrar.
Om man inte släpper någon nära så kan man heller inte såras på samma sätt.
Jag vet att det är fel
men jag fungerar så.
Och därför kommer jag antagligen aldrig våga dela mitt liv med någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0