Du gör mig lycklig, så otroligt lycklig

Idag har jag lekt med vackraste Själsyster.
Hon gör mig så gott.
Alla borde ha en vän som henne.
En vän att våga vara sig själv med.
En vän som man kan prata med.
En vän som förstår.
En vän som gör dig stark.
En vän som för dig att må bra ända från själen.
En sån vän borde alla ha.
En sån vän är min Själsyster.

Vi begav oss till Slottskogen tidigt i morses,
åt lunch, tittade på alla djur och myste. Åt glass samtidigt som
vi satt och stirrade på killar som spelade volleyboll i bara överkroppar.
Finaste utsikten på länge. Våra glassar smälte typ, damn vad het den ena killen var.

Jag har mått så otroligt bra idag. Det har varit en helt underbar dag.
Kan inget annat än att hålla med Själsyster
"Jag mår så bra här, jag tänker inte ens på något. . . och det är inte ofta".
Fått höra så kloka ord idag, jag känner mig som en betydligt starkare människa nu.
Jag är en ganska hatad människa, många tycker jag är helt dum i huvudet.
Men nu tänker jag inte lägga ner mer energi på att få dem att ändra sig utan
som Själsyster sa: "Jag är hellre mig själv och omtyckt av några, än anpassar
mig efter en miljard människor".


image140image141image142
För första gången på länge
ser jag riktigt lycklig ut
& det är tack vare henne.

image143image145image146image147image148
. . .Jag är lite mer rädd för getter än Sandra som ni kanske ser.

Fler bilder kommer upp på: http://hjartslag.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0