En rolig dag med Liza & Julia

image172image173
Idag har jag varit i Göteborg tillsammans med Liza & Julia.
På bussresan ner skrattade jag så jag grät. . . De är så jävla roliga!
Liza var inte sen med att berätta om hur många kukar hon får se på jobbet varje dag.
Hon blir lite kåt av det. Samtidigt som hon tycker det är sorgligt att de krympt ihop så mycket.

Direkt när vi klev av bussen så var jag så kissnödig att det höll på att inträffa en olycka.
Så direkt när jag kommit ur bussen så börjar jag springa. Då börjar busschauffören tuta på mig.
Jag sprang tydligen in på förbjudet område. Detta tyckte givetvis Julia & Liza var skitkul.

Senare under dagen träffade vi världens knasigaste människa. Julia var inne och testade en klänning
då kom han först och puttade bort Liza sedan när jag inte ville köpa ett Pilgrim armband så stack han en penna
i bröstet på mig. Det gjorde svin ont.

Idag var det Julia som var storshopparen av oss, faktiskt lite otippat att hon skulle
slå mig. Men det är bara att gratulera.

Haft en riktigt rolig dag, hoppas verkligen vi gör om det snart igen!

Nu när jag kom hem brakade helvetet lös. Aldrig i hela mitt liv har jag sett min mamma så arg.
Aldrig förr har jag sårat henne så. Sanningen gör ont. När jag kommer hem från Afrika kommer jag inte bo här,
då är tydligen mina saker i en egen lägenhet. Jag hoppas inte hon ångrar sig.
Tårar, alla dessa jävla tårar.
Du ber mig dra åt helvete
(som om jag redan inte var där).


image174
Ta mig härifrån

Kommentarer
Postat av: fröken Främling

hahh vad underbar den andra bilden var!
och hoppas det löser sig med din mamma..

2007-06-30 @ 15:43:20
URL: http://melankoliskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0