En väldigt bra dag

Idag har jag lekt med Hjärtat mitt nästan hela dagen.
Först och främst var vi i stan tillsammans med Moisander och shoppade.
Eller rättare sagt jag och Moisander shoppade, Elly höll väldigt hårt i sina pengar.

Sedan bar det hemåt en sväng och vi fixade till oss lite
innan det var dags att fika tillsammans med Sara och Madde.
Strax därefter var vi på Max och tryckte i oss massa mat.
Ganska dumt av mig med tanke på att jag gått upp väldigt mycket i vikt
de senaste månaderna. Men i morgon är det en ny dag fylld av möjligheter.

19:00 var det dags för avspark och båda jag & Hjärtat var övertrötta
så det blev allt ganska mycket flumm, vi kom även fram till
att vi helst skulle ha sex med Matte Svensson om vi fick välja
vilken kille som helst i hela Sverige. . . Yjåba instämde.


Kommentarer
Postat av: ellan

knulla matte yeah:)

2007-06-18 @ 23:14:22
URL: http://selindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0