Filmkväll med Izza

Hade tänkt ha en tråkig hemmakväll med tanke på att jag inte var på speciellt bra humör.
Men tack vare Izza så blev kvällen mycket bra.
Vi har varit hemma hos henne och kollat på film.

Jag har hört att Farväl Falkenberg ska vara en bra film, så givetvis
köpte jag den. Snälla, gör inte samma misstag som mig. Det är den sämsta filmen
både jag & Izza någonsin har sett. Vi började till och med undra om det var extramaterialet vi såg.
Ingen handling, inga konversationer, ingenting helt enkelt.
Det måste varit en djup. . . väldigt djup film. För vi förstod absolut ingenting.
För oss är det en olöst gåta hur i helvete den har kunnat få fyror i betyg av alla. . .

Som tur var köpte jag även Naked Mile och trots att det var tredje gången jag såg
den, var den precis lika bra som vanligt. Helt klart en av mina favoritfilmer.
Om ni inte har sett den, gör det genast. Ni kommer garanterat inte att bli besvikna!

Izza körde hem mig som vanligt,
när jag har fått körkort ska jag vara hennes privata taxichaufför.  
Oavsett tidpunkt på dygnet så kommer jag köra henne precis vart hon vill.
Okej, nästan i allafall.


Kommentarer
Postat av: e m i l e n g e l

du är ju sjuk i huvudet! farväl falkenberg är ett jävla oslagbart mästeverk i svensk filmhistoria. haha. missade du hela delen när killen förklarar varför han sköt sig? ääääh.
fast smaken är ju som baken. eller nåt..

2007-06-24 @ 00:03:33
URL: http://femaleyakuza.blogg.se
Postat av: Problemprinsessan

Känner mig faktiskt inte det minsta sjuk i huvudet.
Och tänker inte ändra åsikt om filmen, den sämsta jag någonsin sett...!!!!!

2007-06-24 @ 00:57:47
URL: http://problemprinsessan.blogg.se
Postat av: e m i l e n g e l

hahaha japp.
fast jag fattar hur du känner.
världens sämsta film in my opinion är babel och den fick ju typ en massa oscar och grejer. satan vad den är pretto. de försöker så hårt för att göra den snygg och djup så den faller platt på sin genomskinliga fasad.
det är ju bara något fundamentalt vi missat kanske..?

2007-06-24 @ 01:53:20
URL: http://femaleyakuza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0