Fyllesvinen på turne

Igår fyllde Mini äntligen 18 och det innebar givetvis fest för hela slanten.
Började med att jag tog en öl på Rådhuset med Sara, Madde och några andra.
Sedan hämtade Dennis mig och vi åkte hem och gjorde iordning oss. . .

När vi har gått en bit hemifrån så upptäckte jag att jag har glömt mitt legg så det var
bara att vända. Dennis blev skitsur och åkte hem istället, mohaha. Men jag tänkte då banne mig festa
så jag åkte hem till Bamse, åt mos på Almåsgrillen och sedan begav vi oss till Pillan och förfestade.

När Mini och Niina kom så trodde jag att de hade köpt med sig det jag bad om nämligen slödricka åt mig,
då hade Niina uppfattat det som om jag sa 2l Cola light.
Mini: "Jag tyckte väl att det lät lite konstigt med Cola,
men med dig vet man fan aldrig".

Som tur var hade Pillan annat att blanda med.

Förfesten började med gin, alkoläsk och avslutades med shottar.
"Heeeeeeeelan går, äh skål" 
Niina blev helt klart fullast. Efter en lång promenad som egentligen är kort
kom vi efter många om och men fram till stan och vi begav oss genast till Harrys
och börade bärsa. Givetvis var dansgolvet stängt så vi fick nog av alla gamlingar och
begav oss till Swing.

Jag har aldrig riktigt gillat Swing men bartendern igår fick mig på helt andra tankar.
Han bjöd oss på cirka 20 shottar + att jag fick tre öl. Sedan fick jag tre öl av någon annan grabb,
köpte två öl själv och sedan fick jag en av Bamse. Behöver jag säga att jag var askalas?
Men tro mig, det var jag inte ensam om. Alla var riktigt jävla fulla utom Ida som skulle upp och köra.

Dansgolvet var inte öppet på Swing heller men då bestämde vi oss för att göra ett eget
så vi dansade runt vid baren och Dj:n fixade en riktigt bra remix av Sexyback åt oss *wiee*.
Träffade lite gött folk också, alltid trevligt.

Sedan var det den lite sämre delen.
Jag och Mini har slagit vad med varandra att vi ska hålla oss ifrån
killar och inte göra något med någon om det inte är något seriöst.
Det gick åt helvete med det.
Fan ta oss.
Men men
that's life.
"ey, ska du med på toa?"

Swing stängde vid tvåtiden och då kom jag på att det är ju för fan
tisdag, det går ju inga bussar hem. Så jag gjorde som Bamse och slaggade hos Mini.
Hennes föräldrar är nog inget vidare glada på henne idag.
Jag & Bamse var tydligen väldigt högljudda. . så kan det gå.
När vi väl kom i säng så kan man lugnt säga att allt snurrade
sedan sommnade vi direkt.

Vi alla vaknade klockan sju i morses och alla mådde kasst.
Vattenflaska efter vattenflaska slank ner. Sedan flummade vi järnet. . .
Bamse: Vad fan är det för jävla skynke?
Mini: Det är Mikkaelas klänning
Vi skrattade konstant åt saker men jag minns fan inget.

Vid frukosten i morse satt vi återigen och pratade om vår suparkarriär som startade
vid tolvårs ålder. Bamse: "Det var fan inte bra att vi började supa så jävla tidigt,
det har lett till att jag inte har något minne längre. Jag minns fan inte ens
i vilka länder jag har varit i".

Klockan 11:30 i morses hade jag körlektion. . .
Det gick helt enkelt inte. Men eftersom jag är bundis med receptionisten på bilskolan
så behövde jag inte betala.

Lunchade tillsammans med Izza, Katarina, Jenny och Maria.
Mådde väl inte direkt världsbäst. Men vad fan så går det.
Sedan kom Stina och vi fikade lite med Niina,
trevligt att hon är hemma igen.

Tack för en riktigt go kväll brudar.
På lördag är det dags igen. . .

image157
Ungefär så här har jag känt mig idag,
men spydde faktiskt inte denna gången.
Framsteg!

Kommentarer
Postat av: Vuorikoski

fy fan, det lät ju as sköj :D fan att jag itne var med ! :D

2007-06-14 @ 00:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0