Gamla fylleminnen med Moisander

Har givetvis jobbat hela dagen idag, passade på att luncha med Moisander.
Vi snackade om gamla fylleminnen och kom fram till att jag har blivit lugnare med åren.
Jag var ju i princip helt galen när jag var runt 13-14. Så jag känner mig ganska stolt.

Hanna däremot har alltid skött sig ganska bra, men jag kommer aldrig glömma
när vi var här hemma och drack vin tillsammans med Dennis och Mini.
Jag: Fan Hanna du börjar se full ut
Hanna: Jag är inte det minsta påverkad.
(Hanna ställer sig upp)
BBBBBOOOOOOOOMMMM!
Och trillar rakt över stora rumsbordet.
Det var en syn för livet.

Passade även på att höra hur Fanny & Lova sköter sig när de festar
(de är några år yngre än oss, okej två år yngre men började inte med alkohol lika tidigt som oss).

Hanna: "Lova är mer som mig, hon kan ta ett glas vatten
och tappar aldrig riktigt kontrollen.
Fanny däremot. Hon är precis som dig Mikkaela.
Ni super tills ni stupar och sedan fortsätter ni supa".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0