Hey, that's me.

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Inte direkt på mig själv, men på min pooser.
Gnälla: Nja. Tycker andra brukar sköta det rätt bra utan mig. . .
Skrika: JAAAAAA, jag skriker när jag är glad, arg, rädd, ledsen. Fan, jag skriker jämt.
Sova: Det beror på om Fröken Ångest är på besök eller inte.
Ha ångest:  -
Vilja dö: Det händer. Men inte så ofta längre.
Drömma mardrömmar: Japp, det är en del av mig.
Drömma sexdrömmar: Oja. Ibland går det över styr.
Ta droger: Aldrig någonsin att jag sjunker till den nivån.
Försöka vara annorlunda: Jag behöver inte försöka.
Klä dig i svart: Ja. Kläder efter humör.
Gå till kyrkan: Hade en period i mitt liv då jag blev väldigt kristen och besökte kyrkan, men den perioden försvann.
Röka: När jag är sugen på det, ja.
Lita på folk: ALDRIG.

VEM :
Vill du slå: Ingen. Töntat slåss, inte jag.
Kysste dig sist: Hm, vette fan vad han hette :P
Skrek du på sist: mamma
Vill du vara som: Mig själv, för jag är bäst, sådeså.
Vill du bli galet full med: Bamse och Zandra.
Älskar du mest:

HAR DU :
För många vänner: Jag säger nej, mina vänner skulle sagt ja.
Tvångstankar: Nej. Men jag får det om man viker godispåsen fel.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Färgat håret: eeeh. Sönderfärgat.
Bra självförtroende: Japp, som fan faktiskt.
Kysst någon: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! Skulle aldrig göra det heller.
Varit kär: Fråga Liza.
Stulit någonting: Noppans, jag har pengar.
Rymt hemifrån: Det händer titt som tätt.
Gjort något olagligt: m.

HUR :
Går du: Snabbt som fan. Det vet alla.
Springer du: Jag vill inte veta.
Svarar du i telefonen:"AAAAAH"
Tjänar du pengar: jobbar & farfar
Många stör du dig på: En, kanske två personer.
Ofta träffar du din familj: Hm, pappa några gånger i månaden, mamma på vardagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0