Home is where your heart is.

Förra veckan:
"Ja, hon kommer få ta med sig skolpengen.
Eftersom vi har låtit andra elever ta med sig den måste vi sägas ja".

Sedan fick jag ett samtal om att de har ju bytt nämnd i samband med regeringsskiftet så
det kanske är nya regler nu. . . Så de samlade alla i nämnden till möte
och så här låter det nu. . .

Idag:
"Nämnden kan inte komma överens,
så vi har bestämt att fatta ett slutgiltligt besked på måndag. . "

Nu verkar de återigen vara negativa. Ska det vara så svårt att säga ja eller nej.
Egentligen tror jag att jag har gett upp, jag orkar inte bli besviken.
Om jag måste stanna här i Borås så tänker jag i allafall börja leta efter en egen lägenhet. . .
Kanske flytta till Sjöbo igen? Det känns faktiskt inte så hemskt om jag måste stanna här,
jag går i en väldigt bra klass, har fina vänner, kan fortsätta jobba och hålla på med ridningen.
Ett annat stort plus är jag får fortsätta följa Elfsborg.

Nu får ni inte tro att jag ändrat mig eller så. Utan om jag inte kommer i väg nu,
Så kommer jag garanterat i väg nästa år. Eller kanske redan till jul?
Visst då är det kanske lite farligare eftersom jag får klara mig på egen hand
men jag har alltid vetat att mitt hjärta finns i Afrika. Trots att jag aldrig ens varit där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in min blogg och rekommendera den gärna vidare om du tycker den verkar bra

2007-06-12 @ 12:03:56
URL: http://entragisksanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0