Hultsfred + jag = falskt

"Hej gumman,
det är kalas här.
Du borde följt med,
ringer när Ozzy spelar i kväll
hoppas bara inte nätet är överbelastat.
Puss & kram."


Ååååh, vad jag önskar att jag just nu befann mig på Hultan
tillsammans med Moisan. Men jag kunde helt enkelt inte följa med
på grund av att jag lovat att vara hästvakt, men det är kul det med. . .
Men nästa år drar jag & Moisander till Roskilde!

Att det alltid ska hända något när jag ska till Hultan,
det är konstigt. För tre år sedan så spelade Manson
då skulle jag åkt emd Stina med flera. Men då tog bijetterna slut.
Förra året skulle jag dratt med Zandra, men då tog hennes pengar slut.
I år har jag knappt vågat tänka på Hultan, har lagt ner planerna om att någonsin få komma dit.
Nej, då ringer Moisander och drar med mig. Men då måste jag vara hemma.
Fan alltså, det är inte meningen att jag ska få komma till Hultan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0