I have found a reason to stay alive.

Ibland glömmer man av varför man lever.
Men jag vet varför jag gör det.
Det finns så mycket i mitt liv som är av värde.

Jag har världens finaste, roligaste, underbaraste vänner som finns.
Jag har en underbar mamma och pappa trots att jag ofta förnekar det
så har de gett mig en morgondag att se fram emot.

Min dröm var att bli ridlärare och jobba med hästar.
Den drömmen är numera min vardag och förhoppningsvis
kommer hästarna få ännu större inflytande till hösten.

Aldrig hade jag väl förväntat mig om att Elfsborg skulle vinna SM-guld,
men det inträffade förra året.
Jag hade väl aldrig heller förväntat mig att jag skulle leva
sommaren 2007, det fanns inte ens på världskartan.
Men här sitter jag.

Att leva känns inte längre som ett problem.


 


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Du tar orden ur munnen på mig, nästan iallafall.

2007-06-16 @ 16:07:18
Postat av: Erika

jag säger desamma.. Fast kanske inte riktigt samma drömmar.. =)

2007-06-17 @ 11:36:15
URL: http://lillaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0