Ibland går jag mommo på nerverna

Idag har jag & mammsy varit hos mommo & moffa en sväng.
Hon bjöd först på mat sedan hade hon gjort min favrotiglass *iiihk*.
Sedan pasade hon på att påpeka att jag minsan är för tjock.
Dubbelmoral där ja.

(Jag & mamma skulle äta glass)
Jag: Mamma ska du ha en sked?
Mormor (blir förbannad): Det behöver du väl inte fråga
DET ÄR VÄL KLART HON SKA HA EN SKED!

image150¨
Dennis mormor hade varit på besök idag, undra vad de har skvallrat om denna gången.
Kanske planerat vårt bröllop ;)?
Tur att jag ska leka med Dennis i morgon så kanske jag kan få lite info.

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHA ;P Din mormor är för rolig.. ;D;D;D
inte konstigt att du är så rolig som du är.. hahaha garvar ihjäl mig.

2007-06-12 @ 00:06:51
URL: http://lillaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0