Idol-Danny i Borås

Dagen började med omkörningslektion,
jag var kung som vanligt och gled fram med BMW:n.
Nu är alla moment avklarade och det som väntar framöver att
förbereda inför uppkörningen och givetvis göra teorin.

Lekte med Dennis, Niina och Mini efter körlektionen.
Gick runt på stan och jag hittade en askalas snygg väska på Joel.
Ni fattar inte vem vi träffade på stan, idol-Danny! Han var riktigt jävla het.
Dennis hade redan sett honom men tänkte inte säga något till mig för han var
rädd att jag bara skulle skrika rakt ut. Som tur var fick jag syn på honom ändå,
då intog Dennis position precis framför mig för att kunna slänga sig rakt över mig om jag
började gapa.

Tro det eller ej jag höll faktiskt käft. Men var ju givetvis tvungen att springa efter.
Något som var lite komiskt var att Dennis precis innan hade gått runt och sjungt på Tokyo låten. . .
Sedan var det meningen att vi skulle åkt och badat men eftersom jag
hade avslutning med ridningen så hann jag tyvärr inte hänga med.

Istället fikade jag lite med John-John med flera, fattar inte varför han ALLTID
ska gräva i min väska. Idag hittade han en kondom och givetvis skulle han blåsa upp den
och hålla på och cpa.  Bildbevis finns här nedanför.  Att grabben orkar.

image151image153image154image155
John-john skulle vara tjej,
Adam blev avundsjuk och ville också vara tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0