Kicki is in town.

I morgon ska jag förhoppningsvis luncha med min fina vän Kicki.
Vi har inte lekt sedan. . . eh. . . vi var på Kent och det var över två år sedan.
Kicke är en sån människa som åker runt i världen hela tiden,
är hon inte i England så är hon i Alperna och busar.
Eller så är hon på semester eller ute på andra äventyr.

Vissa människor behöver man inte träffa för att veta
vart man har dem, man vet att de alltid finns där ändå.
En sån vän är Kicki. Hon har verkligen hjälpt mig med
mycket i livet. Samtidigt som hon alltid berättar massa galna saker.
Kicki är allt en liten sexgalning, fast hon är å andra sidan alltid crazy.

Jag: Vad borde jag ha med mig till Afrika?
Kicki: Det räcker med kondomer

20 kg kondomer blir väldigt många kondomer.
fan vad smart jag är.

image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0