Ljuspunkter:

Skriver inte så mycket om vad som händer i mitt liv just nu.
Men det händer inte speciellt mycket av värde. Det är ganska svart faktiskt.
Fast ibland finns det ljuspunkter:

Igår efter skolan var jag med Elin en sväng på stan,
inhandlade bara lite små saker. . . Efter det var det för körlektion,
fan alltså jag diggar verkligen Anders (min körlärare). Han är cool.
Träffade Erika utanför Campino drog varsin pizza, sedan
var vi en sväng i stadsparken och jag fick höra om Erikas nattliga äventyr.
Hon är riktigt go den bruden, det finns många likheter mellan oss som
vi kanske aldrig riktigt upptäckte på högstadiet. . .

Idag har jag all anledning att fira. Dagen som jag har väntat på i hm, 5,6 eller rättare sagt 7 år
är äntligen här. Jag är klar med all engelska & jag tänker aldrig, och nu menar jag verkligen aldrig
mer läsa engelska i hela mitt liv. Wooooooho!

Vill även säga tack till alla som verkligen kämpar för
att jag ska få komma iväg till Kenya. Antagligen kommer inte kommunen
inändra sig, men jag är tacksam över att ni verkligen försöker.
 

Jag måste bara lägga in denna bilden på mig & Erika,
för vi är så jävla klockrena.
image136

Kommentarer
Postat av: T

Lyllo! Jag har 3 år kvar med engelska, men tänker dock aldrig, aldrig plugga ett ord spanska till i hela mitt liv! ^^ Eller kanske.. om jag träffar en riktigt trevlig spanjor.. (:

2007-06-01 @ 17:09:42
URL: http://thereallyrealshit.blogg.se
Postat av: Erika

Vi är klockrena.. =)
O vi är mer lika än vad jag trodde me.
känns bra att de finns någon som jag..

2007-06-03 @ 17:37:19
URL: http://lillaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0