Ska man gråta av glädje eller sorg?

Idag inleds mitt största skrivprojekt någonsin
& det ska bli spännande. Men som ni säkert förstår kommer
det ta all min lediga tid och det kommer göra ont
att börja rota i det gamla. Men jag måste.


Kom på idéen i natt tack vare att hon återigen gjort mig besviken.
Det har alltid varit så. "Det händer aldrig igen". Ska man gråta av glädje eller sorg?
Sedan när vi vaknar låtsas hon som om  ingenting har hänt.
Ni är så lika du och han. Ni är så jävla lika att jag blir äcklad.
Du vet att han skadar mig. Du vet hur jag har gråtit över honom.
DU VET JU FÖR HELVETE ALLT ÄNDÅ GÖR DU PRECIS SAMMA SAK!


Om jag nu inte kommer iväg till Kenya så ska jag i allafall bort härifrån i höst.
Ni skadar mig, jag skadar er.
Det finns ingen kärlek, bara hat.

Ta mig härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0