Skola, Göteborg, bal och bärs

Igår började dagen med att jag försov mig,
det har allt blivit en dålig vana det här.
Åkte ner till Göteborg och lekte med Hjärtat en sväng,
lika underbart som vanligt. Vi ska hyra en båt. Det ska bli kul.
Men vi kommer nog inte kunna lämna kajen.
 
Åkte hem ganska tidigt gjorde iordning mig lite sedan ner till stan för att
se balen och träffa Zandra,
hon var grymt snygg i håret (två rosa slingor, bild kommer). Till slut lyckades
vi hitta Dennis bland allt folk, han hade åkt ut till stallet för att överasska mig
bara det att jag rider på måndagar och inte tisdagar . . så kan det gå.
Efter en stund kom Bamse &  Mini & gjorde oss sällskap.
Tycker inte klänningarna var så mycket att hurra för,
jag & brudarna kommer vara överlägsna nästa år.

Sedan drog jag, Bamse och Zandra till Café Viskan. .
Drack bärs, 49 jävla spänn för en jävla öl. Det är ju helt sjukt.
Lyckades övertala Bamse att hänga med till Madde. Sagt och gjort.
Bara det att vi klev på fel buss, ibland är jag faktiskt ganska trög.
Så det var bara att gå tillbaks och byta buss.

Till slut hamnade vi allafall hemma hos Madde där Elin, Madde och Jennifer
redan hade börjat bärsa. Riktigt trevligt var det. Det bjöds på sång och dans. 

Avslutningsvis drog vi till Annelundsparken, träffade några jäkla konstiga typer
på bussen. Någon som tjötade om high five hela tiden. Och två andra som inte trodde vi var arton.
Men efter att vi visat våra pass så höll de käften.

Erika drog med till Annelund men vi gick hem i princip direkt när vi kom dit.
Var en jävligt rolig promenad hem. Erika var nära på att få hjärtattack.
Hon tyckte nämligen jag gick för fort, men om vi skulle hålla hennes tempo hade vi
inte varit hemma förens i morses. . .

Stekte givetvis hamburgare när vi kom hem, Erika tyckte jag var en jävligt bra kock.
Fast det är väl inte någon nyhet?

- En bra & rolig dag.





Kommentarer
Postat av: Erika

Jag säger bara de. Jag VARNAR för Mikkaelas tempo. Jag VARNAR!!!!!
Men fan va rolig hon är. jag skratta så jag fick ont i magen. ;D Du är så himla go mikkaela. Finns nog ingen me roligare humor. :P
Jag hade kul iallafall, även om jag sov i 5 timmar när jag kom hem vid 17.00 ;P

2007-06-06 @ 22:39:44
URL: http://lillaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0