torsdagen i korthet.

 

Dagen började med att jag spydde, fråga mig inte varför. Skulle fan träffat Bogren Jesper & Ceder klockan 8, men fan vilken svikare jag är. Hur som helst vi hade typ avslutning med Andreas vid 10, sedan var det jävla lång tid till sjläva avslutningen började (13:30). Så Sp2j drar till Vattentornet och börjar dricka alkohol istället. Sånt gillar jag.


 När väl avslutningen började och vi satt där i aulan blir jag givetvis så kissignödig att jag är tvungen att gå ut mitt under avslutningen. Denna gången var det i allafall inte för att spy :P. Efter avslutningen begav sig hela klassen till café Viskan och fikade, Camilla uppskattade inte stället lika mycket som alla andra. Kanske inte så konstigt mohaha.


Hem, byta kläder. Sedan bar det av till Boda kyrkan och förfesta. . . .:). Efter en jävla lång promenad så kom vi slutligen till Kype. Givetvis var farbror polisen redan där. Så då ska jag vara lite smart. "Mina bärs ska de fan i mig inte få ta", så jag går ut & gömmer dem i skogen vid en gran. Fan vad smart jag är tänkte jag. Sedan när jag skulle hämta ölen så gick det inte riktigt enligt planerna. Jag hade gömt vilken gran jag gömde dem under. . . Tog mig ett litet snack med en av poliserna också, jag sdka ju bli polis så jag tänkte att jag måste ju fan höra mig för lite. . .


Under kvällen lyckades jag bli väldigt full. . typ karatepackad. Antar att en bild säger mer än tusen ord.  Och om jag ska vara ärlig så minns jag typ inte så mycket. Hade lyckats ringa till Emma i Thn och skrika "Erika Erika Erika". Hon hade då försökt förklara för mig att jag inte hade ringt till Erika men jag kopplade tydligen inte det utan fortsatte skrika.

image149
För fler bilder: http://hjartslag.bilddagboken.se/
Anledingen till att jag alltid länkar till bd är för att det
kommer upp cirka 129058205 pop-up fönster när jag laddar upp bilder här.

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHHAA ;P du ringer till alla andra o söker mig ;P
men du ringer inte till mig o frågar vart jag är ;) de e smart darling

2007-06-12 @ 00:11:07
URL: http://lillaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0