"Vems kuk är det du vill runka?"

Igår kväll lekte jag med Dennis, först och främst
kollade vi på Hey Baberiba säsong fyra.
Fittirackarn rent utsagt vad jag gillar Hey Baberiba. . .
Tror inte Dennis uppskattade det lika mycket som mig
men han fick stå ut ändå.

Sedan blev det dags för Singstar.
Givetvis vann Dennis på varenda låt
och fick rekord efter rekord. Själv fick jag nöja med mig att vara "wannabe".
Men som sagt, hämnden är ljuv.
Jag ska köpa ett jävla Singstar sedan ska jag kicka ass.

Givetvis innehöll gårdagen som alla andra dagar,
en dagens. Och denna gången var det ingen mindre än Izza som fick till det så jävla bra:
"Vems kuk är det du vill runka?
det finns roligare saker man kan göra med den menar jag. . ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0