All kärlek borde vara vacker

Igår hade jag planerat att ha en lugn hemmakväll med mig själv, tvingade till och med mamma att sova borta. Bestämde mig för att varken gå till Carl, John-John eller Johan. Som vanlgit blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Magda & Carro ringer och terroriserar mig ett antal gånger, jag har helt enkelt inget va de kommer & hämtar mig med bilen ( Carro fick körkort i tisdags, grattis!"antingen går du in i bilen eller så står  vi utanför ditt hus & tutar".

The Ark vann givetvis vilket jag har vetat hela tiden. Tydligen hade Dennis också vetat det konstigt nog har han aldrig sagt det, men får väl försöka acceptera att han precis som alla andra är så jävla wannabe mig ;). Ola Salo är het. . . snuskigt het! Lite mer glitter & tryck i låten & vi kommer vinna Eurovision!
--
Som vanligt så blir det alltid diskussioner när jag är någonstans. När jag berättade detta för Mini så sa hon bara: "Erkänn att det var om homosexuella?" Självfallet hade hon rätt.

Hur i helvete rent ut sagt kan man påstå att ett barn kommer bli mobbat för att han/hon har två pappor eller mammor? Kolla i dagens samhälle, vem i helvete blir inte mobbad egentligen? Det spelar ingen roll om man har två mammor/pappor eller en av båda könen barn blir mobbade ändå.

Det som skrämde mig ännu mer var att personen i fråga aldrig skulle kunna vara kompis med någon som var öppet  homosexuell, inte ens om det var en gammal vän eller hans egna föräldrar. Bara för att man går ut öppet med sin sexuellaläggning betyder det inte att man blir en annan människa. 

Att säga att man aldrig skulle kunna umgås med en homosexuell, att det är äckligt & onormalt men samtidigt säga att det är sexigt när två tjejer håller på, hur går det ihop? Dubbelmoral så det skriker om det!

Det är ni som är dom konstiga det är jag som är normal,
för jag tycker all kärlek är vacker!


Magda & Carro :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

I vanliga fall hatar jag bloggar, men din blogg var riktigt kul att läsa. Rikta bra saker du skriver faktiskt. Man känner verkligen igen Mikkaela i texterna.. :D Så otroligt grym sida, Shit.. nu har jag ju ännu en sida o kolla varje dag.. hehe
Ha de bra gittens ;) Puss /Erika

2007-03-11 @ 18:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0