Danmark, here we come!

Ullaredsresan blev inställd vilket passade mig ypperligt eftersom jag har mitt livs första kemiprov i morgon,
"en hel eftermiddag till att förbereda mig"  tänkte jag men ack vad fel jag hade.
Zandra tyckte jag skulle leka med henne istället & det är ju ungefär 10000000 roligare än kemi.
Den bruden får mig alltid att skratta som en idiot speciellt när hon berättar om sina meddelanden som
hennes ex skickar mitt i natten "Sover du? kan du inte känna efter om du kan hitta känslorna igen?"

Väntade på Zandra i stan, trodde nästan hon hade lyckats krocka på sin körlektion , träffade Elin & Madde en snabbis sedan kom Zandra.  Först gick vi runt på stan, åt glass, gick till Knalleland, tog bussen till stan, gick till Knalleland igen. (Vi är inte som andra motionärer, vi äter glass samtidigt som vi går vilket resulterar i att vi förbränner glassen som i sin tur lättar samvetet betydligt. Det är inte lätt att vara smart).
Allt för att hitta ett par shorts till Zandra, trots vår över fyra timmar långa shoppingtur hittade hon inte ett enda par shorts, vilket i sin tur resulterade i att hon blev förbannad och ska nu klippa sönder sina jeans istället. 

Själv inhandlade jag en kort nej fruktansvärt kort kjol som jag antagligen aldrig kommer ha på mig. Zandra: Olala, sexy! Jag: Nej jag måste dra ner den lite Zandra: Nej för fan kortkort ska det va. Lyckades även bli en klänning och ett svart sidenskärp av någon konstig anledning.
Har för övrigt fått se Zandra i klänning för första gången, det var en syn som hette duga.

Vart befinner sig jag & Zandra den 17:e maj? DANMARK! Party party party.
Nu ska vi visa grabbarna hur Mikkaela & Zandra festar. Kan det sluta annat än i total katastrof?
Zandra: Han kör en gammal Volvo
Sedan ser hon min missnöjda min
och klappar mig lugnande på axeln,
"det är lugnt Mikkaela, vi känner ingen i Danmark"


Måste tillägga att Magda är klockren:
Jag: Jag tycker vi ska åka till Rhodos i sommar. .
Magda: Grekland låter finare
Jag: Rhodos ligger ju i Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0