Dansgolvet är för dem som inte har råd att stå i baren.

Igår bestämde jag, Sara & Madde oss för att ta det ganska lugnt.
"Okej, vi drar och förferrar lite hos Sonja, sedan drar vi och tar en pizza eller något".
Planerna ändrades ganska snabbt, då det spelades en hel del clyff på förfesten.

"Va fan vi drar till trägårn, tar en cider eller något".
Efter en resa fylld av allsång sång begav vi oss mot trägårn,
men först blev det pissepaus i Stadsparken. Alla satte sig mitt i parken,
då tänkte jag vara lite smart och sätta mig på andra sidan.
Vad jag inte tänkte på var att det var ju gångväg där.
Så där satt jag med byxorna nere och ett gäng gamlingar (50-60 åringar?) går förbi,
de skrattade åt mig. Det är härligt att sprida glädje!

När vi står framme vid baren så kommer vi på
att "vi kan ju lika väl ta två öl/cider".  Sagt och gjort. Sedan blev det visste en till av bara farten. . .

Upp på scenen och dansa loss, goaste låten var lätt Run to the hills med
Iron Maiden. . . helt jävla galet!

Träffade Hanna ett x-antal gånger igår och varje gång sa vi, "vi ses på dansgolvet om fem minuter".
Men sågs vi? Nej. 

Blev en stabilare bussfärd hem igår,
väl hemma blev det massa mat. . .
Min nya vana, äta som en gris innan det är dags att sova. Blev fan inte det minsta bakis wiiieu.

07:00 var det dags att börja jobba. . segt som fan!
Men jag måste ju finansiera det här jävla supandet på något vänster . . ..

(Folk har för övrigt börjat säga att de känner igen mig nu,
"Fan vi blev nästan lite orolig för dig ett tag Mikkaela".
Att vara nykterist var nog aldrig riktigt min grej. . . sorgligt med sant!)


Tack alla för en jävligt rolig helg :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Snart joinar jag dig på dansgolvet!! :D Bara 9 månader kvar... :P

2007-03-18 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0