Det ryktas att jag är en naturbegåvning

Dagen började med att klockan ringde 7:00 och
några minuter senare bafann jag & SvampBob (min moppe) oss på väg till stallet.
Underbart att starta dagen med en ridtur.

Efter skolan satte jag mig på balkongen och pluggade kemi,
solen lyste och allt var frid och fröjd. Bara det älskade blosset på balkongen som fattades.
Men som sagt, det var gamla goda tider.

Övningskörde med mammsen till Fristad och tillbaka.
Mamma: "Mikkaela, du är en naturbegåvning på att köra bil".
Jag kunde faktiskt inte sagt det bättre själv.

Var tvungen att ta en liten shoppingtur efter körningen och givetvis
träffar jag Moisander när jag sitter och kör "hoppas hon inte ser mig, hoppas verkligen inte hon ser mig"
Självklart såg hon mig, hon asgarvade och stod och pekade. Tack gode Gud för att jag inte fick
kärringstopp då hade jag blivit mobbad i resten av mitt liv.
Jaha, nu kom hon ni på msn också och innan jag hunnit trycka på blockera.
Hanna: HAHAHAHAHAHAHA.  Fan också. Träffade förresten Josse i Knalleland,
människan håller på att tyna bort, hon borde umgås med mig mer.

Nästa torsdag 10:15 rekommenderar jag alla att hålla sig borta från vägarna,
då är det dags för min första körlektion!
--
Måste bara nämna att jag, Frida & Nadir var på ett jävla flumm humör igår.
Tåsex hit och superbög dit. Våran pjäs kommer bli klockren!

image32¨
Tro mig det är inte bara läpparna som är putiga ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha <3

2011-10-03 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0