Fullt ös medvetslös

Igår började dagen med att jag, Adam, Tobbe & Julia hade
redovisning på geografin. Vi skulle redovisa vårt grupparbete om glaciärlandskapet.
I början av lektionen fick vi tio minuter på oss att samstämma oss,
då visade det sig att Tobbe & Adam hade skrivit precis samma sak.
INte nog med detta utan när Anders frågar vem som vill börja så
skriker Adam givetvis att vi kan börja. Det tyckte vår geografilärare var
en väldigt bra idée, jag & Julia höll inte riktigt med men men.
Redovisningen blir katastrofal och det som känndes som tio år var snarare två minuter.
Sedan var det dags för resterande grupper, vilka alla höll redovisningar på cirka 15-20 minuter.
Kan inte annat än att hålla med Julia "Men vadå, det är ju bara segt att sitta och lyssna på så sega lektioner, eller?"

Efter mitt utvecklingsamtal så var det raka vägen till stallet,
idag red vi i paddocken. . .i regn, var inte alls kallt. . verkligen inte.
Men Nietzsche tyckte det var roligt iallafall och det är huvudsaken. . .

Stress stress stress in i duschen, mamma orkar inte vänta
så hon ringer till Sara och frågar om jag får göra iorning mig där vilket jag givetvis får.
Sätter på lite go musik rockarloss och gör iordning oss.

Sedan kom födelsedagsbarnet (Madde) och det blev tårta.
Som alltid när vi festar så kör vi clyff, och det slutar alltid med att man blir lika full varje gång.
För första gången så kände jag när det var dags att sluta, fan vad duktig jag är.
Har nästan blivit lite ansvarsfull för äldre dar.

När man fyller 18 går man ju givetvis ut på krogen,
så igår var vi på trägårn. Där var det fullt ös
och jag fastnade på dansgolvet, trevligt trevligt.
En riktigt rolig kväll både hos Sara och på trägårn,
 favorit i repris i kväll?


Vaknade som alltid när jag är bakis 06:00
tyckte att sängen kändes så jävla stor, då visade det sig att jag hade
lagt mig i mammsens säng. Så kan det gå.

Just det måste berätta om bussresan hem inatt,
först går jag på bussen då kommer jag på att Sara har mina nycklar.
Vinglar ut i bussen får nycklarna och sedan går jag in igen.
Hur i helvete kan jag vara så dum att jag sätter mig baklänges?
Jag vet ju mycket väl om att jag blir väldigt åksjuk när jag åker framlänges
(göteborgskalaset är ett utmärkt exempel.
Fast det var fan tågets fel gick ju så jävla fort att jag trodde
det skulle spåra ur. . . )

så där satt jag och höll på att spy, men bytte jag plats? Icke sa nicke.
Tappade mobilen i golvet, så det var bara att leta efter alla delar.
Givetvis har mobilen gått sönder och bara dör,
denna gången ska jag ta med mig pappsen till mobilaffären.
Vägrar gå runt med en sån jävla stor mobil igen,
det är ju fan som att gå runt med hemtelefonen.


Kommentarer
Postat av: Andreas

DÅ har du inte fått mitt sms om att det blev 1-1 mellan Kalmar FF - Elfsborg idag då. MEn nu vet du ;)

2007-03-17 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0