Högstadiet var goa grejer

Häromdagen snackade jag och min gamla klasskompis Erika om den gamla goda tiden.
Tänk när vi gick i högstadiet, fan vad roligt vi hade! Jag var så jävla kass på hemkunskap,
misslyckades verkligen jämt i köket. När alla andra fick stora smaskiga lussebullar fick jag
små ursäkta uttrycket, bullfittor. Lyckades ändå på MVG i hemkunskap fråga mig inte varför men
läraren kunde väl inte motstå min charm.


En annan gång hade vi vikarie och då skulle han visa ett experiement, det gick inte
riktigt enligt planerna och glasbyttan exploderade och några fick glas i ögonen. . .
Men kul som fan var det, kanske för att jag satt längst bak?
"Stig in, Stig ut, nu går jag ut"

Något som inte var så roligt var när jag kom till skolan efter att varit ledig på min födelsedag
och skrek av lycka "Vi har ingen bild på fredag wieehu". Då visade det sig att min bildlärare även mentor
hade dött på min födelsedag. . .

Det var så jävla kul i högstadiet rent utsagt. Jag & Kukoski satt alltid och snackade porr.
En gång under lektionen skickade jag en lapp till henne: "Undra om våran lärare är bra i sängen?"
Då satt hon tydligen också och tänkte på det.

Något som Lindström & Hanna påminner mig om än idag är när vi spelade teater på engelskan.
Började läsa på en ganska bra engelska I was in. . Sedan tog det stopp & efter en stund så sa jag
H&M på svenska inte visste jag att det inte hette samma på engelska. . .

Hanna gick alltid omkring med två lypsyl en som hon hade på läpparna och
en som hennes pojkvän brukade ha mellan benen så det gällde att passa sig där.

Sedan har vi ju Markkola, hon var och är fortfarande klockren kommer
aldrig glömma vår msn konversation:
Jag: Är du trött?
Markkola: Nej jag är förkyld.

Och första gången vi skulle festa ihop (i 7an?)
Det slutade att jag var så full att jag inte kunde stå på benen så
de fick bära mig hem.

Eller när vi inte var med på klassresan och skulle festa hos Erika istället
givetvis spårade det ur även där, då var det Erikas tur. Köttfärs genom näsan HAHAHAHA!


Erikslundskolan har aldrig blivit sig lik efter oss.
Men kul det hade vi sannerligen.



(Bilder kommer)

Kommentarer
Postat av: Sanja

hahaha :D

2007-03-15 @ 21:44:32
Postat av: Erika

HAHAHA!! Jaaadu! vilka saker vi gjorde :P hehe jag har fler berättelser, men dom orkar jag inte dra nu. FY FAN va full jag va den gången! helt otroligt. o allt för att du skynda på mig me vinet för att jag skulle slippa dela me dom andra:P haha din lilla räka!

2007-03-21 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0