Jag tror jag har en sten i min hjärna

Det mesta är upp & ner just nu i allafall när det gäller skolan.
Har aldrig förr varit så skoltrött, varje dag är en plåga.
Det är något som hindrar mig från att vara glad där,
oavsett hur glad jag är när jag vaknar så dör leendet när jag kommer innanför dörrarna.
Jag känner mig som en alien.

Idag har i allafall mitt nya liv börjat vilket innebär följande:
- Jag ska lära mig säga nej till saker
- Ägna mer tid åt mig själv
- Äta betydligt hälsosammare
- Umgås med människor som ger mig något i utbyte
Ett mindre stressat liv helt enkelt.

Anledningen till detta är att jag tog blodtrycket för några dagar sedan.
Det var katastrofalt dåligt & ännu värre var det med pulsen.
Min vilopuls är samma som man ska ha när man joggar.
Så när jag sitter still är det som att jag är ute och springer.
25 % av Sveriges befolkning dör av stress, vill jag vara en av dem?
NEJ!

Kommentarer
Postat av: hjärtat

dina nya mål här i livet var väldigt bra. och jag tror att du kommer att lyckas, men jag tror att de svåraste målet för dig är "ägna mer tid åt mig själv". men bara så du vet, jag finns här för dig i alla lägen, okej? jag vet att du klarar det.
och ditt blodtryck och din puls; inga kommentarer, föruttom att jag faller en tår <3

2007-03-23 @ 09:28:43
Postat av: Elin.

vem är inte skoltrött mikkaela?
har aldrgi varit så här trött på skiten som jag är nu asså.
men i alla fall trevlig helg.
PUSS

2007-03-23 @ 16:07:20
URL: http://lindvert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0