Mikkaela + Zandra + Danmark = sant

Idag var det då meningen att jag precis som alla andra vardagar
skulle gå till skolan. Men benen vägrade & jag har spenderat dagen tillsammans
med världens bästa Zandra istället. Vilket är betydligt roligare!

Inom en snar framtid ska vi bege oss till Danmark, det kommer bli helt jävla galet.
Ett hus med pojkar som jobbar på flottan kommer bli sjukt kul
& det kommer bli jävla party. Har en känsla av att detta inte kommer sluta bra,
hallå lizom jag & Zandrakan ju inte ens festa i Borås.

Började dagen med att kolla på Winnerbäcks dvd (Live från Linköping),
nostalgi! Kan bara konstatera att det kommer bli en väldigt tom sommar utan Winnerbäck & Hovet.

Träffade Zandra vid 11-tiden, blev en snabbis i knalle och efter det lunchade
vi tillsammans med Dennis. Jag tror fan aldrig jag har varit så jävla hungrig i hela mitt liv,
det kan Dennis & Zandra intyga. Jag som brukar tjöta konstant sa i princip inte ett enda ord innan
maten på tallriken var borta.  "Andas Mikkaela andas!"

Och nu sitter jag här i kansliet på ridhuset
lite lagom sur över att det ska bli nytt lönesystem igen
och jag kommer attfå gå ytterligare en månad utan pengar
vilket jag senast gjorde under Januari.
Vad sägs om ett fungerade lönesystem?

Nej nu får klockan bli 20:00 så
jag kan gå hem och kolla på Vi äter oss till döds.

wie, nästa torsdag ska jag, Hanna, Zandra Carl & Dennis
till Ullared igen (vi var där förra tisdagen).

image23
Zandra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0