Redigt trött på brudar

Vad är vi brudar för jävla varelser egentligen?
Vi är riktiga svin mot varandra.
Sanningen är att alla snackar skit om alla, så jävla typiskt brudar!
Varför beteer vi oss så otroligt illa mot varandra?
Vi gör allt för att passa in, vi stoppar in lite silikon här & där, drar in magen & blonderar håret.
Vi tävlar ständigt om vem som är snyggast & vem som har haft flest killar.
Fan vad ytliga vi är!


Det var så jävla komiskt en gång då en kompis sa till mig:
"Mikkaela, hon pratade skit om dig i helgen".
Givetvis ringde jag upp denna människan & praktiskt taget skrek som en stucken gris.
Då visade det sig att hon inte alls hade snackat skit om mig,
utan allt som min kompis påstod att hon hade sagt om mig hade hon själv sagt.
Trots att det var ett par år sedan så skrattar jag fortfarande åt detta,
det roligaste är att båda är mycket nära vänner till mig.


Frida har så jävla rätt: "När vi är hela gänget så bryr de sig inte ett jävla skit om mig, de skulle inte ens märka om jag gick. Sedan när de andra i gänget inte är med då blir de helt plötsligt beroende av mig."


We all want to be like Paris.

Kommentarer
Postat av: Julia

Så sant som det är sagt ^^

2007-03-11 @ 18:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0