She is my sunshine

Trots att det stod att jag hade noll kommentarer på förra inlägget
kunde jag inte låta bli att kolla en extra gång. 
Och där fann jag något riktigt fint.
Tack Hjärtat.


" Jag saknar dig min blomma,
jag drömmer om
att åter se dig skina som bara du kan.
Min längtan är så stor att dig åter få se.
Jag minns våra underbara stunder,
jag minns Dig min vackra fe,
min gudomliga blomma.
Jag kan ej glömma
då du dansade fram på krogen
med ljuset blinkande
i ditt vackra ansikte,
ditt underbara hår som du som bara svävade runt.
Min längtan till dig är så stor att jag drömmer
om dig på natten, varje natt, du är min fe, min blomma.
Dig för evigt ska jag älska.
Både dagen och natten.
Din för evigt jag är.
Jag Älskar Dig "


image24


Kommentarer
Postat av: hjärtat

du är för bra för att vara sann mikkaela, du är helt enkelt både moset, och grädden på moset. de där lilla extra ! det är förmycket begärt att du ängar ett helt inlägg till mig. men de gör mig otroligt glad...
våran vänskap tar aldrig slut.

2007-03-23 @ 09:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0