They make me laugh

Igår sov jag hos Dennis, vi
vaknade klockan fyra i morses tack vare att kattskrället skulle ut.
Då får jag för mig att Spike (hunden) låg i sängen.
"Hej Spike", Dennis trodde jag pratade i sömnen
vilket jag inte gjorde och det jag trodde var Spike var i själva verket Dennis ben
"kanske borde jag börja raka benen?".

Förstår inte ur man kan sova med stängt föster,
det var fan som en bastu så Mikkaela upp mitt i natten och öppnar fönstret.
Trodde Dennis hade somnat igen då han plötsligt säger
"Jaha, nu känner man att vintern är tillbaka".

Upp klockan sju och sedan bar det iväg till stallet,
hade nämligen bestämt mig för att rida innan skolan.
Det gick så jävla bra att jag varit på ett strålande humör idag
allafall utanför skolan.

Lunchade med Wannabe-Lasse efter skolan,
fan vad roligt vi har ihop. Hon fick reda på att vi ska åka utomlands i Augusti
"vad trevligt det är att ni alltid tar med mig på saker
jag inte har varit med och bestämt"
Givetvis tog vi en shoppingtur efter maten och som vanligt fann jag alldeles för mycket.
Den 25:e juni ska jag & Kim förhoppningsvis shakea som aldrig förr *hoppas*

Dennis & Kim - då - nu - för alltid <3

image26image28
Dennis & jag för mååånga (3) år sedan   &  Wannabe Lasse


Kommentarer
Postat av: kim

var det inte i september ni hade bestämt att vi skulle åka utomlands? haha. tack för senast, jättekul att träffa dig igen <3 köpte du tröjan på MQ? ...jag har skickat ett mail till dig förresten, min mobil fungerar inte som den ska.

2007-03-26 @ 10:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0