Torr eller blöt, vad föredrar du?

Älskade älskade OC,
nu är jag klar med första säsongen.
Mina tårar försvann ju spårlöst för några månader sedan och
de få gånger jag kan gråta nu är när
jag kör moppe i motvind och när jag kollar på film.

Under sista avsnittet grät jag så att jag fick näsblod.
"Fan jag kan inte pausa. Fan jag kan inte andas.
Fan jag kan inte se".
Vad gör jag nu?
Panik! Springer till toaletten hämtar en toarulle
sitter med papper under nästan och med hjälp av den andra handen
torkar jag tårarna.
Det såg nästan ut som jag hade en snabel.
(och som vanligt tyckte jag att jag var skit rolig vilket resulterade i att jag har stått framför spegeln med min snabel
och skrattat hela eftermiddagen. Vadå egen kär?)

Hur som helst jag slapp pausa i allafall.

Kom just att tänka på att Robin tycker att jag är snuskig.
Jag: Fan alltså igår var pastan så jävla torr att
den såg okokt ut och idag simmar makaronerna.
Robin: Hellre torr är blöt i allafall
Givetvis fick det mig på andra tankar
& jag måste nog faktsikt säga att jag föredrar de blöta makaronerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0