Vi gick i högstadiet och var osminkade

image22image21image20
Lindström & Jag                                                 Erika                                                          Jag
image19image18image17
Lindstrom & Kukoski                                 Hanna                                                    Egoist? -Ja visst
image16image15
 Markkola                                                        Jag & Kukoski <3

Underbara brudar hela gänget.
Lika goa nu som då bara lite snyggare
(& jag 20 kg tyngre)
men vad fan man kanske bara lever en gång.
Tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: Julia

hotties ;)

2007-03-15 @ 21:21:59
Postat av: miss kukoski

jävlar vad roligt vi hade, kommer aldrig glömma brudarna på erikslund <3 ;D

2007-03-15 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0