You can't date your fuck buddy

Idag var det dags att skriva in sig på körskolan men det
blev visst ändrade planer på grund av att jag inte fått min lön
och fick lägga körkortspengarna på thai. Så får skriva in mig på måndag.
Blir så jävla föribannad rent utsagt, andra gången detta året jag inte får pengar.
Men den som inga pengar har kan inte heller spendera några!

Har varit mycket bättre i skolan idag, alien Mikkaela var på bra humör. . . KORS I TAKET!
Åt thai tillsammans med Camilla & Liza, samtliga var spyfärdiga efter maten
så det slutade med att Camilla åkte hem. Liza & jag däremot, vi är ju lite mer
tåliga och tog bussen upp till Björkäng ( tack gode Gud för att det inte var några gupp på vägen,
för då hade thaimaten inte längre befunnit sig i magen)
och infann oss på en en timma och
fyrtiofem minuter lång Naturkunskap B lektion, wiiu! Perfekta ämnet fredag eftermiddag, verkligen!

Pratade i allafall om estrar, alltså smaktillsatser. Då var jag tvungen att fråga Liza;
"undra om det är de man har till kondomer?". Givetvis frågade Liza läraren och
självklart var hon tvungen att säga att det var jag som egentligen undrade.
Naturläraren hade dock inget svar på frågan, men ansåg den vara mycket intressant.

Sedan blev det rakka vägen till stallet. Början av ridlektionen gick inte speciellt bra
Nietzsche såg snarare ut som en giraff än en häst.  Inte det minsta roligt. i slutet av lektionen
såg han allafall ut som en giraff som äter gräs. Duktig pålle :)!

Nu sitter jag här ensam hemma (finns det något underbarare?)
känner mig väldigt nyttig med mitt mineralvatten och morötter
nästan som en kanin. Antar att det bara är att vänja sig!

Nej nu ska jag dricka lite grönt te, krypa ner i soffan och läsa Veckorevyn.
Fan alltså, jag är ju värsta hälsosam :).

image29image30image31

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, alla hästar vill säkert höra att de ser ut som en giraff... ;P

2007-03-23 @ 20:30:10
URL: http://starlas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0