18 årsdagen börjar stiga mig åt huvudet.

Om exakt en enda liten vecka så är jag 18 &
jag tror jag börjar gå folk på nerverna nu. . .

Folk oroade sig i början för att de skulle glömma av min födelsedag,
men tro mig det är ingen risk eftersom jag påminner dem jämt & ständigt.

Det kommer bli en toppen vecka, i allafall slutet av den.
Kalas för släkten på lördag hos mommo och moffa.
Farmor & farfar kommer de har inte träffats sedan mamma & pappa skiljdes
och det var ju åtminstonde tolv år sedan.
ska bli väldigt kul faktiskt. . . fast de allra bästa är ju utan tvekan paketen.
Har börjat oroa mig lite för hur jag ska tacka. . .
Men det ordnar sig nog.

Ut & äta på Babbel på söndag med farmor, farfar, pappa, Jaana, farbror och Solveig.
Har alltid velat gå dit och äta, men nu är det lilla kruxet att Elfsborg spelar & det vill jag verkligen inte missa.
Kanske kan spela in matchen?

Sedan är det då äntligen dags för måndag, min efterlängtade födelsedag.
18 års lång väntan kommer äntligen att vara över. Konstigt nog ska inte mamma vara ledig på min födelsedag i år.
(Vi brukar nämligen shoppa & umgås för jag vägrar gå till skolan på min födelsedag.
 Hallå lixom, 14:e maj borde vara en röd dag. Det är ju ffs min födelsedag . . . )

Men jag klarar mig själv, ska träna, köra på bilskolan, shoppa, fira fira fira, baka, dricka öl, rida & fy fan vad kul jag ska ha. Just det, ska ut & äta på Oliven med pappa & Jaana också. Förhoppningsvis kommer Sara även att få körkort samma dag så vi får väl ta en liten tur med bilen.  Själv tyckte jag vi skulle åka till Danmark men Sara vägrade.

Många tjatar att de längtar efter sin arton årsdag för då kan inte föräldrarna styra dem längre.
Riktigt så är det inte för mig.
Jag har alltid fått göra som jag vill, för mamma vet om hon inte tillåter mig att göra något så gör jag det garanterat bara för att reta henne. Den enda skillnaden är att jag nu kan gå på krogen lagligt, köpa cigg överallt & skriva under vad fan jag vill.
image100
7 små dagar. . . sedan slipper ni mitt jävla tjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0