Del ett är avklarad. . .

Okej, nu är en del avklarad av det stora projektet
& jag tror det är dags att avslöja vad som är på gång för er som inte redan vet. . .
Jag har ansökt om att plugga sista året utomlands. . .
Givetvis i Afrika & idag fick jag beskedet att jag är välkommen.
Så om allt ordnar sig med Bäckäng så kommer jag från och med agusti
vara bosatt i Kenya.  Håll tummarna för mig.

Jag har som många av er redan vet alltid sagt att jag ska
jobba på en hjälporganisation i Afrika en period under mitt liv. .
Så jag tänkte att varför inte dra dit redan nu? Inte för att direkt uppsöka fattigdomen och börja mitt
rädda världen projekt utanför att lära mig kulturen, det är ju inte direkt som i Sverige om man säger så. . .


Hoppas hoppas hoppas det här går igenom.

http://www.svskol.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0