Elfsborg - Helsingborg

Nu är det 90 minuter kvar till avspark.
Idag måste Elfsborg få med sig tre poäng,
vilket borde inte vara så svårt då halva Helsingborg mer eller mindre är skadade.
Nu jävlar gäller det.
Allt annat än seger idag är förlust.

Just nu borde jag egentligen befinna mig i Helsingborg men det gör jag inte.
Fråga mig inte varför men jag ångrar som fan att jag inte åkte men 
 nu är det dags för mig att ta en promenad upp till Wannabe-Lasse
& se matchen tillsammans med henne och födelsedagsbarnet Wannabe-Drugge, Grattis!

Kommentarer
Postat av: carin

hej Mikkaela, jag bara undrar, hur gjorde du för att få musik att spelas i bakgrunden?
Sen ville jag bara säga att din blogg är så himla bra, du skriver verkligen precis som det är
:)

2007-05-01 @ 15:28:59
URL: http://currycurry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0