En perfekt morgon

Finns det någon bättre start på dagen än
när solen skiner (vilket innebär att jag kan använda mina älskade solglasögon)
och när Elfsborg eller rättare sagt Anders Svensson vunnit över IFK?
Nej, det finns det fan inte.

Nu ska jag iväg till skolan och göra konditionstest,
kanske borde tänkt på det innan jag drack massa öl igår.
Inte blir det bättre av att jag ätit en riktigt fet frukost & att det är kåtaveckan.
"Det är viktigt att man inte äter för mycket innan man gör testet,
eller tänker upphetsande tankar, det ökar pulsen vilket försämrar resultatet".

Jag är körd!

Kommentarer
Postat av: Jolin

Matchen var bäst! :'D

2007-05-23 @ 12:33:15
URL: http://jolinm.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0