Helgen

image107image108image109image110
Elins hand . . . . :O
image111

image112

Ojojoj, jag har haft en riktig kanonhelg & det har varit helt underbart att vara ledig.
Dock kanske det inte riktgit har blivit så mycket sömn som jag hade tänkt mig.
 Men vad fan, sova är överskattat!

I fredags hade jag natt besök av Carro & Magda, vi hyrde film och grejer
men vi började snacka istället och sedan var klockan mitt i natten så vi hann inte kolla på filmen.
Men väldans trevligt ändå! Givetvis skulle vi alla sova i mammas säng. Jag kan inte sova med fönstret stängt medans Carro inte kan sova med fönstret öppet och elementet avstängt. Det slutade med att Carro sov i mjukisbyxor och frös, själv kunde jag inte sova för det var så förbannat varmt att jag nästan trodde jag befann mig på stranden en solig dag.

Lördagen började med kalas hos mommo & moffa, väldigt roligt att farmor & farfar kom. Fick pengar, pengar och ännu mer pengar, presentkort, blommor och körlektion.

Igår började kvällen med två cider hos Johan innan Carro körde mig hem till Madde där några goa brudar väntade eller väntade kanske är fel ord, bafann sig är mer passande. Drack en hel del ändå kände jag mig inte vidare full fast bilderna ovanför visar något annat. Kanske var jag ganska full ändå. Röjde järnet när The Ark spelade sedan dansade vi på övervåningen också. . Yeah, vi kan sannerligen skaka rumpa!

Vid halv ett tog vi taxi till Johan. Var någon konstig människa där som sa att jag var en fitta, fast jag aldrig sett honom innan. Tänkte dra ner byxorna och visa vad en fitta är men bestämde mig i sista stund för att låta bli. . .
Sedan stack Elin och Madde men lat som jag är orkade jag inte pallra mig hem så jag sov över. . Jag, Kim, Johan och Linus i Johans säng. Trångt, svettigt, sömnlöst och riktigt roligt.
Ibland önskar jag att jag hade kuk för då skulle jag kanske haft morgonstånd.
Det verkar ganska häftigt.

Idag har jag mer eller mindre inte gjort ett jävla piss på hela dagen. Nu under kvällen har jag varit och käkat på Babbel med farmor, farfar, pappa, Jaana, Andre och Solveig. Som vanligt var det riktigt roligt. Jag skrattade så att tårarna sprutade. . . . Fick höra massa saker som pappa och farfar gjort när de var små och jag kan konstatera att det galna ligger i släkten.

Nu är det knappt en timma kvar till min 18års dag. Givetvis inleds den men min traditionella frukost
nämligen chokladpudding, mums! & precis som alla andra år så är detta en röd dag för mig vilket innebär att jag inte går till skolan. Börjar dagen med körlektion, efter det blir det en liten snabbshopping, köra igen, ev ta en öl med Sara, ut & äta med pappa & Jaana, vilket innebär ännu mer öl.

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHAHA!!! Mikkaela.. ibland så är du så galen ;D dra ner byxorna.. du e så rolig..
o morgon stånd. de kan jag hålla med om. de verkar ganska coolt ;) du verkar ha haft en bra helg iaf.. ;D KUL!!

2007-05-13 @ 22:39:03
URL: http://lillaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0