Ibland mår jag bra

Det är bra nu. . . riktigt bra.
De senaste dagarna har jag för första gången på flera månader
varit positiv och sett fram emot saker. Livet blir så mycket roligare då.

Jobbade med Elin & Selma igår, lekte med Sara på kvällen blev inget OC
som planerat eftersom min jävla DVD inte tar brända cd-skivor så istället fick vi
kolla på Winnerbäck dvd:n, vilket ingen av oss hade något emot. . . förens vi kom till intervjuven med Lasse.
Vi har aldrig skådat något liknande i hela våra liv.
Vartannat ord bestod av eeeh, han var stel, djup och tråkig.
Både jag & Sara ställde oss samma fråga:
"är det här Winnerbäck?"

Idag inleddes dagen redan 06:15 med frukost och städning
sedan bagav jag mig till stallet för att hoppa med Atte, vilket alltid är lika roligt.
Åt lunch hos mommo och moffa tillsammans med Emrik, moster & Magnus.
Emrik börjar bli riktigt stor nu men fortfarande kommer inte ett enda ljud från munnen. . .
en väldigt tyst unge med andra ord. Fast han är väldigt söt, det har han fått från mig tror jag allt.

Tog med mig mammsy till stallet och vi tog en promenad med Fjonkan i det fina vädret
sedan bar det av till friskis med Carro & Magda. Fy fan vad det är härligt att träna,
ändå så bävar jag för det varje gång jag ska dit.

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0