"KAAAAAN DUUUU IIINNNTTEEEE BBBLÅÅÅÅSSSAAAA IIII PPPIIPPPPPPAAAANNN??"

Helvetes jävla fan.
Kors i taket det blev inte 1-1 idag. . . utan hela 2-2, wow.
Nej, nu ska jag faktiskt inte gnälla speciellt mycket på Elfsborg utan
istället på Haglund som ser att spelet dör sista halvleken men inte gör något åt det.
Varför inte in med pigga, fräscha ben som kan få laget att orka ytterligare?
Okej, Matte kom in och visade att han minsann skulle ha en plats i startelvan
men han kan ju inte stångas själv med elva stycken Djurgårdare. . .suck.
Jag säger som Kim, IN MED STÅLBEN!

Något som gör mig riktigt jävla förbannad är när folk kastar in mynt eller andra saker på plan
vilket inträffade idag. . . Från Elfsborgsklacken. PINSAMT, RIKTIGT JÄVLA PINSAMT!
Det är nog första gången i mitt liv jag skäms över att vara elfsborgssupporter, okej jag erkänner efter 8-1 förlusten mot Djurgården var det tungt.
Det värsta är att alla vet vilka det är men ingen säger något "det är ju polare lixom".
Åk till Stockholm och ställ er i Hammarbyklacken där kan ni hållt på med sånt, åk någon annan jävla stans om ni vill bråka. Ibland önskar jag att sånna här människor åkte på riktigt jävla mycket stryk så de skulle sluta tro att de är något. "Jag hoppas att de som gjorde det blir påkörda både en och två gånger på vägen hem idag", precis Ella. Hoppas verkligen de blev det, riktigt jävla mosade.
Då är det jag som bjuder på tårta i morgon.


Lätt klockrenaste citatet: "KAAAAAN DUUUU IIINNNTTEEEE BBBLÅÅÅÅSSSAAAA IIII PPPIIPPPPPPAAAANNN??"
Givetvis sagt av världens bästa hora.

Slutligen vill jag verkligen tacka Ella & Yjåba
för världens bästa presenter.
Fattar inte hur de alltid lyckas ge mig bäst presenter år efter år.
TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK!
Ni är fina vänner ni, väldigt fina.
Ni är mina jordgubbar.
Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: ellan

bra skrivit angående skandalen idag på borås arena. bra matchanalys också.
tack för otoligt fina ord igen, hoppas du blev glad!

2007-05-07 @ 22:35:03
URL: http://selindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0