Min första skoldag som vuxen

Upp & hoppa tidigt som fan idag.
Hade tre nationella Engelska B prov som väntade på mig,
helt otroligt att jag faktiskt kom iväg. Lika bra att ha skiten gjord,
satsade på IG så det ska jag väl inte innebära allt för mycket slit.

Först var det läsförståelse. . . Min taktik:
"Hm, på den förra kryssade jag b och innan dess c,
då är det nog dags för a nu".
Ni förstår nog själva hur bra jag är på engelska.

Oj, glömde förresten skriva med min & Camillas klockrena citat.
Camilla: Du ser brunare ut Mikkaela, har du solat?
Jag: Nej, men det är väl så när man är vuxen, man blir väl lite brunare.

Stackarn, hon kommer få stå ut med min mobbning i tre månader till.
Oj, nu skrev hon till mig på msn också:

Camiiilla.. säger: HEJ DU SOM ÄR VUXEN !

Problemprinsessan.blogg.se - jag är 18 och vuxen, Camilla är fortfarande ett barn mohahaha. 18 18 18 18 18 18 18 18 =) säger: Hett kort


Camiiilla.. säger:

Ja man får la göra vad man kan för att se så " VUXEN " ut som möjligt



Efter en liten rast var det dags för det jag är absolut sämst på,
givetvis hörförståelsen. Sist vi hade test i detta så skrev jag om en naken kvinna
fast det handlade om elektricitet
. Ibland tar min fantasi över.  Måste varit
roligt för Cissi att rätta det i allafall. Men det gick nog ganska bra, låg framåtlutad över bänken för att kunna höra
och var tvungen att onanera innan jag gick in i klassrummet. Okej, riktigt så illa var det inte. Men nästan.

Sista delen var speaking. Och det gick förvånansvärt bra. . tror jag.
Cissi kollade väldigt frågande på mig. För jag pratade väldigt mycket.
Jag gillar att shockera. Fattas väl bara att det var katastrofalt dåligt.

När jag skulle gå till skåpet och hämta mina grejer träffade jag Moisander,
hon skulle tydligen på elevrådsmöte men givetvos hade hon tagit fel på tiden.
Hon har slutat förvåna mig efter alla dessa år. Vi tog en sväng till Expert där jag köpte en digitalkamera,
blev visst ett par Fornarina byxor också, fan ta henne! Satte in lite pengar på banken också. . duktig jag är.
Sedan skulle jag tagit bussen raka vägen hem och plugga på mitt geografiprov som jag har i morgon.
Givetvis såg jag Kukhagge & Kukamina och lekte med dem istället. Hur skulle jag kunna motstå dem lixom?
Lika cp som vanligt och Kukhagge bajsade på sig.  Bland det värsta jag varit med om i mitt liv.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0