Ölhiv, kicki och gratis glass

Började dagen med engelska nationellt prov, fy fan vad jag ska fira när engelska B är över.
Efter skolan lunchade jag med Jenny, Izza, Maria,  John-John och Niina. Trevligt trevligt.
Nu är det mer eller mindre berstämmt att det blir ölhiv den 15:e maj. Wooooho. Men damerna (tanterna? De är ju över 25 hela bunten) ovan vägrar ju sätta sin fot på trägårn och Swing så vi får väl se vart det bär av. Hoppas bara vi går någonstans där jag kommer in eftersom det är mig vi ska "fira", fast annars får jag sätta mig med mina folköl så får de vinka ut genom fönstret. . .
Får väl passa på och tacka John-John för glassen också.


Måste även berätta att jag har träffat underbara Kicki idag.
var alldeles för många år sedan vi sågs, trots det är hon en av mina bästa vänner.
Kicki är en sån där människa som åker runt i världen hela tiden bor hon inte i England så är hon i Alperna och
är hon inte där så är hon någon annanstans. Men idag träffade jag henne med hennes chef på stan
och nu ska hon stanna i Borås ett tag. Det betyder att vi ska leka massa
& att vi ska festa som fan. Kom på att jag inte lekt med henne sedan vi var på Kent.
Fan vad länge sedan. Ändring krävs!

image90


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0